22 Mart 2013 Cuma

Milenanın çook sevdikleri 1



İşte benim çook çook sevdiğim takı askım.Nişanlıyken pandişle birlikte çeyizime aldığım ilk şeylerden biriydi.Nasıl bir tip olduğum buradan belli zaten:)Mağazayı hatırlamıyorum ama inanılmaz ev eşyaları vardı gözüm kalmıştı hepsinde..Bu güzel askı hatunun asaletine bayılıyorum..





Bu bardağı alalı çok olmadı.Görünce gözlerim parıldadı.Çünkü ben muglara bayılırım ve bu konuda çok seçiciyim.Beni yansıtmasını isterim.Harika bir ayakkabıdan daha iyi birşey düşünemiyorum bunun için..Bir şey içerken beni mutlaka gülümsetiyor.




    Favori ayakkabımı seçmek çok zordu.Çünkü hepsi benim bebeklerim:)Yine de bu ayakkabıları ayrı tutacağım




En sonda en sevdiğim parfüm..Kokusunu ilk duyduğum anı hatırlıyorum.Arkadaşımla Londrada Oxford da muhtemelen hiçbir şey alamayacağımız kadar pahalı bir mağazada geziyorduk.Dior Pure Poison u yeni çıkarmıştı ve tanıtımı yapılıyordu.Kokusunu duyduğum anda bu benim olmalı dedim ve sonra zar zor öğrenci harçlıkları, cafe kazancıyla filan biriktirip almıştım.Sonra hiç pure poison suz olmadım olamadım.Düğünümde,nişanımda hep benimleydi.Gerçekten bir zehir gibi etkili..

Şimdilik bu kadar ama devam edecek..

8 yorum:

Merve Sevim dedi ki...

ahaha :D sadece bu cümleyi ben kuruyorum sanıyordum, "hepsi benim bebeklerimm" , çantalar, ayakkabılar :)

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

En manyak parfümler:
00000.1- Escada Magnetism
2- Lady Million

Milena dedi ki...

Selam merve
yalnız değilsin:)güzel bir çanta yada ayakkabı görünce hipnotize oluyorum resmen!!

Milena dedi ki...

Beyzam
güzel seçimler:)Escadayı duydum daha önce bi deneyeyim o zaman.

Leah dedi ki...

Şu sıralar Guccci Flora ve Marc Jacobs Oh Lola gönlüme taht kurmuş durumda Milenam, onları da bi ara kokla müsait olduğunda. Çiçeksi, freshimsi kokuların çoğu benim bebeğimdir. Baharatlı parfümlerse resmen evladım olsa sevmeyeceğim türlerden.

Milena dedi ki...

Canım Leahım
bende fresh kokulara bayılıyorum o zaman bu tavsiyeleri dikkate almam lazım:)iyi oldu bak bazen yeni kokular arayıp bulamıyor insan.pure poison baharatlı değil ama çok fresh de değil ilginç ya tarifsiz işte bilemedim:)

Sadecebenemel dedi ki...

ne güzel oldu böyle şeyler okumak..tamam kızma hemen kabul ediyorum biraz boşladım okuma işini :) ama kaybettiğim zamanı tüm postlarını okuyarak geçirdim ^_^ bnm hiç böyle bağlandığım bi parfüm olmadı daha arayışlar içersindeyim gidip bende koklıyım bari bunu :))

Milena dedi ki...

Emelcim
sahiden arada kayboluyorsun özletiyorsun kendini ama olsun iyi olda meşgul ol:)tavsiye ederim tende duruşu çok güzel ama yorumlarda görülüyor herkesin favorisi ayrı insan şaşırıyor bakalım seninkisi hangisi olacak?
öpüldün..