16 Mart 2013 Cumartesi

evi filan terkettim ciddi ciddi:)

 

Letting GoBu yazmadığım günler içinde öyle şeyler oldu ki akıl almaz.İnsan hayatı bir anda ters yüz oluyor.Nasıl o halde olduğunuzu anlamıyorsunuz o derece.Şimdi ben desem biz pandişle baya tartıştık hatta ben tası tarağı topladım ana evine kaçtım hatta yetmedi sıkılmayayım artık başlayayım deyip burada iş buldum desem kaçınız inanır???ama doğru tüm bunlar yaşandı blog ve dostlar.

Evlilik bu tartışma doğasında var ama artık nasıl koyduysa bana duyduklarım cinnet geçirdim sanırsam:)Bizimki dünyadan habersiz hala durumun ciddiyetini kavrayamıyor.Eve gidip giysilerimi toplayınca uyandı biraz sonra telde anlatınca çok kötü oldu.cidden yıpratıcı bir süreçti ikimiz içinde.Çok düşündüm sonra onada anlattım ortada kocamaan bir aşk olunca ve hatalı taraf hatasını anlayınca olay kapanıyor.Kısaca barıştık ve barışmalar çok güzel oluyor blog:)hatta arada küsmek lazım sanırım.

Ne yazık ki olan işime oldu.Evli bir insan kocasına sormadan işe başlar mı başlarsa ne olur diyorsanız bana bakabilirsiniz.Artık öyle kızgındım ki demek ki bu konu hakkında fazla yorum bile yapamadı pandiş.Tabiki Küt diye oradan buraya taşınamayacağımız için işi bıraktım.İngilizce öğretiyordum çocuklara çok zevkliydi çok da alışmıştım hoca olmaya.Yinede devam edebilirim diye düşünüyorum yaşadığımız yerde kısmet bakalım.

Aslında annemle babamla yaşamaya da alışmıştım.Konforlu şey.Herşey hazır önünde.Odamada yerleştim baya baya.Yinede bişey söylemeliyim kocamı çok özledim:)En büyük travmayıda köpeğim yaşayacak nasıl alıştı bana yarın veterinere götüreceğim gözüm arkada gitmek istemiyorum.

Ciddi ciddi bu mevsimde istanbula filan kar yağmış inanamadım duyunca nasıl bir global ısınmadır bu bir günde 20 derece düşüş yaşanır mı canlı vücudu buna dayanır mı??Allah hepimizi korsusun..

Pazartesi hastaneye gideceğim dua edin bir aksilik çıkmasın lütfen.Fena değilim en azzından o illet kanama gitti tamamen ama halsizlik var aşırı.Şu kontrolü bir atlatsam bi daha anca sonbahara görürler yüzümü:)

işte deli dengesiz hatununuzun maceraları bu kadar şimdilik...

14 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

Bi haber edeydin iyiydi :D

Milena dedi ki...

Cankardeş
ya baktım sana bi türlü online göremedim.Zaten bende ilk kez bu kadar uzun buradayım çok yoruldum işte biliyosun ama senin desteğin olmasaydı napardım ben:)

Profösör dedi ki...

Allah büyüktür. Duamız ancak O'nadır.

Milena dedi ki...

kesinlikle hocam.beni iyileştiren de iyi olmamı sağlayacak olan da yada tersini sadece Allahtır..

distopya dedi ki...

ouuu neler olmuş öyle yaa. neyse çok şükür ki tatlıya bağlanmış her şey..

Mia Wallace dedi ki...

ayy Milena'm! şok oldum okurken. oh neyseki tatlıya bağlanmış.. diyorum neden gülücüklerle anlatıyo meğersem atlatmışsınız.

yalnız işini kaybetmene üzüldüüüm :(

yine de barışmanız en iyisi milena'm aman dikkat edin nazar değiyo galiba :)

Milena dedi ki...

AhuDudusucum
sorma kısa bir zamandı ama ben sanki yaşlandım o derece..ama geçti çok şükür..

Milena dedi ki...

Macım bitanem
hemde ne nazar zaten kardeşimin düğününden sonra tüm ailemiz göçtü resmen allah beterlerinden korusun kurşun bile döktürdük işe yaramadı..çok şükür daha kötüsü olmadı..

Gülen Tezer dedi ki...

:) neden güldüm bilir misin? Ben kaç kez gittim baba evine, kaç kez geri döndüm bilir misin :))) Yalama olduydu bir ara ama alışana kadar aslında :) Ara sıra oluyor öyle şeyler, önemli olan sonuçtur.
Sevgi her zorluğu aşar (heyt be ne baba laf :P)
Her şey yoluna girer, iş de olur güç de olur. Sağlık yerinde olsun yeter ki. Öpüyorum Milena'm.

Milena dedi ki...

Canım ablam
ya çok fena birşeymiş:)ama oluyor demekki her çifte.annemde öyle dedi:)yeterki sevgi olsun.
haklısın ablam önce sağlık olsun..
bende çook öptümm

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Sen baya yerleşmişsin bakıyorum o ara, işe girip o işin adaptasyon sürecini geçip bir de sevgiyle bağlanmalar falan. Oy oy.
Değişiklik her zaman güzeldir, çoğunlukla en azından. Bir nefes almış olmuş olabilmişsinizdir.

Pazartesinki hastaneye gidiş güzel geçmiştir umarım, o kanama geçer; ama belli bir yaşa kadar geçmeyen o kanamayı ne yapacağız? NEYSE ne diyorum ben? ahaha.

Haydi öpüyorum çok çok. - her ne kadar aptalca bir cümle gibi gelse de, söylemek istiyorum - kendine iyi bak.

Milena dedi ki...

beyzacım canım
özlemişim muhteşem yorumlarını..valla yerleşmiştim şimdi evime adaptasyon zorluğu yaşıyorum o derece:)çok şükür tahlillerim iyi herşey yolunda her türlü kanama iğrenç ya:)
yok valla hayatımın sözü kendine iyi bak arada beceremiyorum orası kesin:)
sende kendine dikkat et ve hep iyi ol..

deeptone dedi ki...

allam ya çılgın yaaaa.
ya baksana sağlıklı olmak için en önemli şey moraldir, bozma moralini ya allam ne cinneti ya. allam ya akıllı birine benziyodun hihihi.
:)

hadi geçmiş olsun iyi haberler ver.
:)

Milena dedi ki...

haha Deep akıllı denilebilir belki ama aklı başındalık benden baya uzak:)bir karış havada hala geçerli yaşlada geri gelmiyor yav:)iyiyim çok şükür teşekkürler..