10 Şubat 2012 Cuma

Çok Fantastik Mim Harem Kurdum:)

ohh be şükür kavuşturana blog.Allahtan şu mimler var yoksa yüzünü gören cennetlik.tam bir mimli blog olduk:)ben bırakacağım bu yazı işlerini kendimi mimlere vericem.Valla bak çok zevkli ya..Şimdi mimin güzelliğine bak görünce atladım hemen yazmam lazım diye ahaha ne meraklıymışım olum harem kurmaya:)
Beni mimleyen güzel dostlar Deep ve ipekböcüğüme çok teşekkür ederim.Mimimizin konusu kendi kişisel haremimizi kuruyoruz.Bayanlar 10 erkek,erkeklerse 10 bayan seçiyor ama harem dediysek hayatınızda olmasını istediğiniz karşı cinsten 10 insan arkadaş,sevgili,köle vs herşey olabilir.Bana bu zevki yaşattınız ya şu hayalleri kurdurdunuz ya helal olsun yani:)

Sözlerime başlamadan önce öhöm öhöm sevgili kocam pandişten bir halt gizleyemediğim için blogdan haberdar olduğunu ve arada okuyup güldüğünü belirtmek isterim ama sanmayın ki bu beni durduracak!!sen biliyorsun aşkım dünyaya 100 kez gelsem yine seni kocam olarak seçerdim.Sana çok aşığım,seviyorum işte olum:)ama bu bir hayal ürünüdür ve hayallere sınır yoktur.Sende kur kendi haremini içine koy Beyonce cunu shakirayı,j.lo yu ama hayalinde anca hayalinde:)ehehheee

Gelelim haremimize şimdi ben fantastik bir şey yapıcam ölü,diri,masal demeden en sevdiğim adamları toplayacağım haremime.
1-)Keanu Reeves:ahhh keanu ahhh sen yakar kavurursun ortalığı..o en sempatik gülümsemende bile silinmeyen cool tavrın,kimselere benzemeyen egzotik gözlerin,simsiyah saçların..sana da kıyak işte seç dünyadan bir kuma deseler cennette filan olur ya direk keanu ilk tercihim..ahhh ahhh..
2-)Murat Boz:Felaket bir şey,böyle afeti devran filan bide sevimli  ya..ama haremimdeki görevi hani ilk klibi vardı "mecnun olamam ben,aşkı sende bulamam ben" diye bir şarkıda böyle soyuna soyuna şarkı söylüyodu hah işte onun işi o olsun:)böyle bütün gün sahnede söylesin,soyunsun ahahaa:)gerisine karışmayın 2 nolu kuma olabilir:)
3-)Romeo:Bu adam bana aşık olsun nolur ya.. nasıl bir aşktır yüzlerce yıl sonra aşk ve erkek deyince akla tak romeo gelir.Ben onun Julieti olayım ama kusura bakma romeocuk benim haremim var çok meşgulüm:)sen şiirler oku,romantik şeyler söyle ama sonumuz kötü olmasın please:)
4-)Leonardo da Vinci:Dünya tarihindeki en hasta olduğum,en hayran olduğum erkeklerden biri.Bence yeryüzüne gelmiş en büyük deha..sadece resimleriyle değil,icatları,bilim adamı kimliği herşeyiyle onun kesinlikle benimle olmasını isterdim.Adamı hala çözemedik bana anlatsın anlatsın ben böyle ağzım açık dinliyim Hocam olsun yeter ya..
5-)Ludwig Van Beethoven:O olmadan asla olmaz.Hayatımda mutlak olmalı.Benim için müzük denilince kendisi başta gelir.O otursun harem müzisyeni olarak çalsın çalsın çalsııınn..bana besteler yapsın..ne güzel oldu lan burası ben gitmicem bu haremden:)
6-)David Fincher:şimdi bu sırada olduğu için bana küstü :)En sevdiğim yönetmen bide harbi çok yakışıklı bir adamdır kendisi..Böyle kamerayı nasıl gördüğünü,o açıları,atmosferi nasıl yakaladığını, filmlerin içinde nasıl sürüklediğini anlatsın arkadaşım olsun benim evet ya arkadaşsız olmaz.Sinema,oyunculuk,felsefe herşey konuşulur adamım benim:)
7-)Franz Kafka:anammm harem hayaletlerle doldu!!!ahaha napayım ya ben erkek dediğin zaman bu adamlar olmadan kendimi düşünemiyorum.Hayatımın yazarı,napcaz biliyomusun sen otur yaz her gün 1 sayfa mektup yaz bana işte ben Milenayım zaten ondan adım bu benim..sen bana yaz diye:)ben her zamanki gibi okurum,düşünürüm bol bol..
8-)Ferhan Şensoy:Onu kelimelerle ifade edemeyeceğim..Feci hayranıyım senelerdir..her kitabını okudum,oyunlarını,filmlerini hep dört gözle bekledim.Güldüm çook güldüm ve çok şey öğrendim.O kesin harem yönetimine isyan eder ama olsun o olsun da ne olursa olsun..Nasıl da yakışıklıdır,gözlerindeki renk ışıklar saçan zekası ahh yaa büyük usta çok seviyorum çook..
9-)Mario frangoulis:Muhteşem ses muhteşem fizik..bu adam Murattan sıkıldığım zaman bana güzel aryalar söylesin hem görsel hem işitsel zenginlik olsun:)
10-)Biscolata adamları:ahahah inanın birini beğendim dedim gel kölem olcan yok dedi biz arkadaşlarla ayrılmayız bende tamam beraber gelin dedim:)şimdi bunların biri masaj yapcak,biri meyve suyumu getiricek,biri kocaman yelpaze sallıcak iş bitmez koca harem:)tek şart aynen o deniz kenarındaki hallerinde olacaklar kıyafet odur yani:)hahhahaha

Ne harem oldu be..hiç bitsin istemedim kendimi orada sandım resmen..şimdi bu güzel mimi tüm isteyenlere devrediyorum ama en çok:Leah,Ekimoza, Mystery ve Bis eğer bloglarına uğrarlarsa haremlerinizi bekliyoruz dostlar..

24 yorum:

Deja Vu dedi ki...

Süpersin ya:):)

Bir İnce Ses dedi ki...

Ben 10 tane yazamayabilirim peşin söyleyeyim, sonra küfretme :)

deeptone dedi ki...

naptın bloguna yaaa.
:)
gelcem yine.

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Ahahaha süper olmuşşş öyküleri özellikle şahane ben nasıl unuttum Keanu yu yaaa:D çok tatlısın:*

bidüşün dedi ki...

cidden harika harem olmuş vala :D da vinci benim de hocam olsun yaa valla onun gibi hocaya can kurban. monalisanın sırlarını öğrenirdik :D

ben olsam sadece superjunior üyelerini bir de jang geun suk'u alırdım yeter (!) daha ne :D ha bir de bütünnn yakışıklı, zeki, sevimliler olsun tamam. İdare eder artık :D

Milena dedi ki...

Deja Vu
sensin süper:)

Milena dedi ki...

Bis
senin zaten koskoca dünya üstündeki tüm kadınlardan 10 tane beğenmen çok zor:)valla edebilirim gibi ama hadi etmiyim bu sefer çok az olmasın ha.)

Milena dedi ki...

Deep
napmışım?dağıttım blogu haha..beklerizzz efem:)

Milena dedi ki...

ipekböcüğüm
çok teşekkürler şekerim.Mimleyenler sağolsun:)dimi ama Keanu unutulacak adam mı?bak ya özledim şimdi bu gece kasımda aşk başkadırı izliyim en iyisi:)

Milena dedi ki...

Bidüşün
beğendiğine çok sevindim.Tamam hocamı seninle paylaşabilirim:)Düşünsene bizimde resmimizi yapıyormuş filan.süper olmaz mı?
senin elemanlar zaten kalabalık yav:)toplamışsın güzel çocukları..senin haremin de çok iyi oldu:)

naley dedi ki...

haha biscolataya gelince koptum gittim :D biz tek tek gelmeyiz :))

Milena dedi ki...

Naleycim
tabi ya aslını istersen aralarından seçim yapamadım hepsini alayım dedim:)hahaha

Yasemin dedi ki...

Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

Milena dedi ki...

Yasemin
Rica ederim:)

Volante dedi ki...

hahah güzel olmuşş Milena'cım..Ee kafka olmasaydı olmazdı :) Mario'ya bayıldım yahuu :D

Milena dedi ki...

Volantecim
çok teşekkürler.Kafka Milenasız,Milena Kafkasız düşünülemez dimi:)
Mario ulusal felaket yaaa:))

bir kase lezzet dedi ki...

milenacım tanıştığıma memnun oldum
:)
hoş blog
bana da beklerim.
:)))))))))

deeptone dedi ki...

keanu leonardo ve kafka benim de arkadaşlarım olsunlar. arada bir hareminden çıkıp bana gelsinler.
:)

Milena dedi ki...

Bir kase lezzet
çok teşekkür ederim.gelirim tabi:)

Milena dedi ki...

Deep
anlaştık,arada değişiklik olur sana uğrarlar beni özlerler filan:)hehe

chfashiontrend dedi ki...

selam ,
boğunu yeni keşfettim ..fantastik bu mim çok orjinal geldi....sevgiler..takipdeyim

Milena dedi ki...

chfashiontrend
çok teşekkürler:)her zaman beklerim..

Leah dedi ki...

La bu harem olmamış resmen ilim irfan yuvası olmuş jdhfjsdhfksjdf

Milena dedi ki...

hahaha ben böyleyim işte anacım ya yakışıklı adamlardan çok zeki adamlar seksi geliyo bana söylüyorum kimse inanmıyo hemde normal değil çok zeki olcak:)kocam okulu 2.likle bitirmiş mesela ıq testleri hep 160 çıkıyo:)napayım yaa..manyak mıyım lan ben:))