1 Şubat 2012 Çarşamba

Burada sorular ve cevaplar varrr(MiM:)

Bayıldımmm bu mime.Acayip güzel sorular var.Canısım Kırmızı başlıklı Polly beni mimlemiş.
Teşekkür ederim cano..hiç bu tarz konulara değinmemiştim blogda çok iyi olacak:)


1-)Sence Çok Anlamlı Bir Söz?
Hayata olan en yüksek sevginiz
Umudunuza olan sevginiz olsun
ve en yüksek ümidiniz
en yüksek hayat düşünceniz olsun…

 Friedrich Nietzsche-Böyle Buyurdu Zerdüşt

2-)Makyajında olmazsa olmazın?
 Allık,allık daha çok allık:)soluk benizli,kansız bir tip olarak benden de bu beklenirdi..

3-)Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Ah be çok fena bi konuya parmak bastın:)32 yaşındayım yav hayatım nasıl genç kalırımı düşünmekle geçiyor:)hehe en çok gül suyu işe yarıyor bir de peeling mühim..kil maskesi vazgeçilmezim..

 4-)En sevdiğin çiçek?
Lilium hastasıyım..

5-)En nefret ettiğin şey?
Pisliğe tahammülüm hiç yok.Biraz fazla titizim sanırsam.En sevdiğin şey desen domestos diyebilirdim o derece yani:)

6-)En çok sevdiğin iltifat
İltifat olsunda taştan olsun:)bu iltifat değil bence olması gereken bişey ama en çok "iyi bir insansın" sözünü duymaktan hoşlanıyorum..bence en önemli meziyet bu çünkü..

7-)Favori Kitabın
Blogda sağ taraftaki kitaplar benim hayatımı değiştirdi diyebileceğim kadar kıymetlidir.İçlerinden en özeli Sartre-Bulantı
Soru en sevdiğin yazar olsaydı Kafka derdim tereddütsüz.

8-)Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü:
Ben değilde bikaç kişi Penolope Cruz'a benzetti.Genelde ispanyollara benzetiyorlar zaten..Sanki bizden çok farkları varmış gibi:)

9-)Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün:
Çok basit.Facebook ve twitter:)bide blackberry.
hıı tabi Angel varya şu ölüp bitilen parfüm bana sinek ilacı gibi geliyo:)

10-)Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü
Şu yanda gördüğünüz Sephoranın 187 parçalık makyaj paleti var ya rüyalarıma giriyor ya öyle sevdim:)





Mimlediklerim:Mia,İpekböceği,inanırsak olur bence ve Naley



12 yorum:

naley dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

hazır, şifalı suların, çamurların içindeyken bi kil maskesi yaptırayım bari. ehehe

domestos haa? ilahi milena! :D

Milena dedi ki...

Naleycim
rica ederim..bekliyorum cevapları:)

Milena dedi ki...

Polyyim
yaptır valla nasıl güzel oluyor böyle yumoş ışıldak bir cilt çıkıyor valla:)
sorma ayrılmaz ikiliyiz biz domestos ve ben:)hehe

inanirsakolurbence dedi ki...

Teşekkür ederim Milenam en kısa zamanda yapacağım:)

Milena dedi ki...

cano merakla bekliyorum cevaplarını:)

deeptone dedi ki...

hepsini sevdim yazdıklarının.
:)
bulantıyı okumuş iç kapağına "galiba kusacağım" yazmıştım. espri olsun diye :) kafka eveeeet. angel innocent sevilmez mi beeee. gülsüyundan iyidir bence.
:)

Milena dedi ki...

Deep
nazik beyefendi:)valla bulantı bi kusmalık hal getiriyor insana allak bullak ters yüz ediyo haklısın..Kafka eşsiz ya..
Yok angel klasik olan benim dediğim innocent güzel.
Hahah gülsuyu korkunç kokuyor ya sürünce pandiş kaçıyor benden o derece:)hihih

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

seve seve yapıcam bu günler feci dolu geçti çok eğlenceli çok tşk:D

Milena dedi ki...

İpekböceğimcim
kendine dikkat et..bekliyorumm:)

Mia Wallace dedi ki...

ay ay ay mşmlenmişim been! :)

Milena dedi ki...

Miam
mimlendin tabi cevaplarını çok merak ediyorum:)