3 Ekim 2011 Pazartesi

Haftasonu..

Bir haftasonu bir yıl kadar uzun gelir mi insana sevgili blog?Geliyormuş bazen; bu haftasonu anladım.Cumartesi Pandişin bir arkadaşının düğünü vardı oraya gitmek için evimize gidelim kalalım, hem kendi evimizde kalmış oluruz 2 günde olsa, hem de hazırlanırız dedik ve güle oynaya girdik eve bide ne görelim daha doğrusu göremeyelim:) elektrik kesilmiş her yer karanlık!!ee tabi içinde yaşamaya başlayamadığımız için faturalarla da alakamız yok 2 ay ödememişiz pat diye kesmişler insafsızlar.2 gün ya sadece 2 gün kalalım dedik ne olur sonra kesseniz diye isyan etmenin bir anlamı yoktu tabi.Mum ışığı eşliğinde o yerleştiremediğim giysi yığını içinden arama kurtarma çalışmaları sonrasında kıyafetlerimi buldum ve çıkıp kayınvalidemlere gittik mecburen.Kadıncağız da hastaydı zaten çok uğurlu bir insanım nereye gitsem herkes hasta..

Ertesi gün hazırlanmam lazım, tabi yazlıkta dağlar kızı Reyhan kılığında eller hep toprakla suyla meşgul ayaklar feci, saç baş özensiz öyle gezdiğim için haliyle bakım lazım bide sosyetik bir düğün , böyle güzel bir otelin terası filan rezil olmayalım yani.İyi de imkanlar kısıtlı asiton yok,oje yok,ben dışarıda manikür filan yaptırmam neme lazım bi mikrop gelir o da beni bulur kesin..Saçlar zaten yapılacak dışarıda eh kuaförde sürdürücem artık ojeyi yapıcak bişey yok dedim ama önce pandişin hafta içi giyeceği şeylerin hepsini ütüledim kısaca 2 saat filan ütü yaptım,napalım anne hasta bırakmak olmaz.Ütü sever bir tipim allahtan ama tabi insan baya bir yoruluyor 2 saat sonunda baya çökmüş halde hazırlıklara devam ettim.Duştu yemekti derken çıktım kuaföre gittim.Ben neden her gittiğim yerde tüm insanların hayat hikayesini dinliyorum bunu çok merak ediyorum ,bayılıyorum insanları dinlemeye sorun çözmeye ama adam nişanlısını anlatacak diye 10 dklık saçı 2 saatte bitirdi..saçıma öyle bir sprey sıktı ki kendimi nasıl attım dışarıya bilmiyorum.Abi 35 yaşında adamsın 21 yaşında nişanlın olursa tabi sorununuz olur ,hem genç istersiniz hemde beni anlamıyor dersiniz diyemedim ama daha nazik bir şekilde ifade ettim ne yapayım yani yalan söyleyecek değilim ya..sonra bide üstüne para aldı, "asıl ben sana terapi yaptım 2 saatir sen bana para ver " diyemedim tabi:)

Çok şükür hazır ama yorgun vaziyette gittik düğüne arkadaşları görmek iyi geldi.Yalnız dedim ya düğün sosyetik diye ,böyle bir orkestra çıktı ispanyol ezgileriyle filan başladı .İyi hoş da herkes öyle piste bakıyor bön bön kimse dans filan etmiyor, ne yani herkes samba rumba dersimi aldı? 10 dk sonra bide baktık o orkestra gitti yerine yerel düğün salonu orkestrası geldi resmen, gelsin kasap havası gitsin serdar ortaç şarkıları aaa bir baktım herkes pistte..sosyete de olsa tutup en elit kesimide getirsen içimizde binlerce dansöz var!!Türk halkıyız işte bu gerçek değişmeyecek, ne diye farklılaşmaya çalışıyorsunuz ki dimi ama?ooo biz de oynadık göbek attık tabi bol bol.

Oradan da neynalara(annem olur kendisi:))geçtik yani yazlığa.Neden bu kadar uzun olduğunu anladınız sanırım,durduğumuz yerde duramıyoruz çünkü.Ben tabi ertesi günü yatakta geçirdim yorgun ve hasta hissederekten kendimi..Pandişte spor yaptı sonra gitti bana kitap aldı geldi.Akşama da anne babasının evine geri döndü.Böyle tuhaf bir evlilik durumu işte bizimkisi..Ama olsun sana bir şey söyleyeyim mi blog böyle bile mutluyuz biz..

9 yorum:

Profösör dedi ki...

Daha güzel günlerin sizi beklediğini söyleyebilir miyim?. Kesinlikle herşey yerine oturacak. İşleriniz rast gidecek..Olumsuz düşünenler olumsuzluklarla daha fazla karşılaşır.. Başarısızlığı, mutsuzluğu kabullenen başarısız ve mutsuz olur..

Profösör dedi ki...

Bazen daralırsın. Yalnız kalırsın. Binbir türlü çıkış yolu araman bile fayda etmiyor olabilir.. Ama unutma ki hedefine kitlenen eninde sonunda umutlarını yeşertir. O zaman gerçekten mutlu olmamak için hiçbir nedenin mkalmıyor.

Mia Wallace dedi ki...

e ne güzel geçmiş iştee :) ben o düğün için süslenme kısmını çok seviyorum biliyor musuun ehe

Adsız dedi ki...

mrb canım mailini alınca cok sevindim
bana mail adresini yaz denk gelirsek messengerden görüşelim yada mail atalım canım cok memnun oldum:))))
sevgilerimle görüşmek üzere ben senin adresini bilmedigim icin buraya yazıyorum.:))))))

Krnc dedi ki...

Stresli başlamış ama güzel bitmiş:)

Adsız dedi ki...

Miacım
hoşgeldin,iyi ki geldin..haklısın eğlenceliydi cidden ,yine olsun yine yaparım:)

Selinka
ben de seni gördüğüme çok sevindim valla benimkisi tuhaf bi durum ne face var ne tweeter nede msn (off kıskanç koca halleri işte bazen böyleler malum:( ama gmailin varsa sohbet kısmından konuşabiliriz mail adresim ajivakas@gmail.com sevgiyle..

Krnc
merhaba haklısın elektrik olayı baya çarptı bizi:)ama sonu çok eğlenceliydi..

Milena dedi ki...

Arkadaşlar adsız benim milena:))
yorum göndermede bir sorunum var bir türlü çözemiyorum.Google hesabıyla size yazıyorum ama buradan cevap yazamıyorum.Durun bide url den deneyeyim.Belki olur.

Asahhara dedi ki...

Düğünlerde herkes gerçekten bir dansöz moduna giriyor. Kanımızda var sanırım oynamak :) Rabbim mutluluğunuzu daim eylesin inşallah. Herşeyin sizin için güzel olsun..

Milena dedi ki...

Çok sağol asahhara bayılıyoruz oynamaya:)aman hep öyle olsun dediğin gibi..Allah herkesin yüzünü güldürsün