23 Nisan 2013 Salı

Yeni Headerım ve Endoskopi de son..

Yeni Headerım nasıl blog?beğendin dimi?sana çok yakıştı tam bizi anlatıyor:)ben bayıldım resmen.Bir tane daha var o da süper.Headerlar için çok şeker shemellon a binlerce teşekkür ederim.Çok sevdiğim Missbone headerlarımı ve shemellon headerlarımı ruh durumuma göre dönüşümlü kullanabileceğim.Ne güzel dostlarım var.Beni çok mutlu etti bu hediye günüme ışık saçtı cidden..

Forever young | via Tumblr


Hepimizin 23 nisan egemenlik ve çocuk bayramını kutluyorum. Türkiye Cumhuriyeti sonsuza dek varolsun ve bayrağımız hep dalgalansın..Bide içimizdeki çocuk hep yaşasın olur mu?




Eveet tabi merak ediyorsun dimi blog haliyle.Endoskopi dündü ne oldu nasıl geçti diyorsundur eminim.Bir kere saat olarak baya bir geçti bu kez, biz 12.30 da oradaydık ama 14.00 de girebildim ancak ki aç olduğum düşünülürse normal bir insanı o saate kadar bayıltabilecek açlık bende fazla bir his uyandırmadı tabi tansiyon düşmesi hariç.Napıcazz çekicez çaresi yok:)

İşin tuhafı doktorum hazır,yer hazır ama herkes anestezi doktorunu bekliyor.Ha geldiler ha gelecekler malum ben normal ilaçla bayılmadım illaki anestezi olacak öyle de bir bünye:)bence eskiden çok içki içtiğim için bünye hala uyuşmuyor:)neyse tabi telaş heyecan girdik odaya oturdum sedyeye; ben tek doktor beklerken anamm baya ekip geldi böyle koca aletlerle filan endoskopiye mi gircem ameliyata mı belli değil o derece:)

Doktorumda işte buda bizim küçük cinimiz bir türlü uyutamadık size kaldı dedi:)ben küçük cin!!ufak tefek insan olmanın faydaları.. Sanırım yonca evcimik gibi 100 yaşınada gelsem hep bir lise tipi gibi görüneceğim:)neyse doktora ilk ve son sorum kesin bayılacak mıyım oldu.Başka bir korkum yok zaten.O da hiç merak etme dedi.Burnuma oksijen borusu,koluma serum taktılar biraz farklı bir endoskopi oldu gerisini hatırlamıyorum.

hemde ne güzel uyumuşum söylediklerine göre sedyede hemşire beni konuşturmuş annemler görmüşler ama bende film kopuk oralar yok inşallah abuk subuk şeyler söylememişimdir küfretmişim bide kadına düşünsenize:) kendime geldiğimde dinlenme odasında yataktaydım annemle babam başımdaydı:)


FlowersAllahıma bin şükür endoskopim tertemiz çıktı.Varislerim hiç büyümemiş.Hala 1.derecedeler.Midem gayet iyi.Yemek borumdaki iltihaplanma geçmiş.Kanama nerden geliyor konusuda düşündüğümüz gibi boğazımın gerilerinde kızarık bir kısım varmış kanama oradan dedi doktor yüksek ihtimal.Yeni bir ilaca başlıyorum varislerimi ve bu tarz kanamaları kontrol altına alacak.

Yani tam da istediğim gibi gitti çok şükür.Rahat bir yaz geçireceğim inşallah.Endoskopi telaşıda yok 1 yıl.Ohh demeyin keyfime.Bundan sonrası deniz,güneş ve ben..hıı dans da var tabi:)

Bide verilen kilolar hareketsizlik hafif sarkmalar filan var.1 ayda onlara eğilmek lazım.Yüzünce geçiyor da ilk girişlerde de iyi görünmek lazım.Gelsin krem kardeşliği:)selülit kremleri,at kılı fırçalar,az biraz yürüyüş,hareketler filan toplarız kaportayı sanırsam:)

Geçen posttan beri dünyanın pilavını makarnasını yedim .Bambinin tavsiyesi cici bebeyi almaya vaktim olmadı başka bisküviler denedim ama endoskopi sebepli neredeyse 1 gün bişey yiyemedim diye sanırsam bir işe yaramadı olsun devam edicem hem hareketle birlikte gelecek 2 kilo daha sağlıklı olur dimi:)

28 yorum:

Shemellon dedi ki...

Çok yakışmış header:) Öteki nasıl duracak merak ettim. Beğendiğine ayrıca çok sevindim.

Endoskopinin zor olduğunu duymuştum. Ama uyuyarak olması güzel olmuş. Bir an önce sağlığına kavuşmanı diliyorum.. Hemşireye küfür de iyiymiş.):)

Milena dedi ki...

Çok teşekkür ederim shemelloncum.Ellerine sağlık.Ötekide muhteşem.Bunu bir göstereyim yakında ötekine geçerim:)
Valla anestezi sağolsun uyumadan asla çekilmez.uyuduktan sonra herşey kolay.hehe valla bana yaptıklarından sonra olsa olsa küfretmişimdir:)
öptüm

bidüşün dedi ki...

header çook hoş :)) headeri yapan bloga da yorum bıraktım cidden çok güzel olmuş :)

geçmiş bitmiş bir yıl boyunca oh ne güzeel :)

ayy yürüyüş, hareket bende de sıfır.. benim de kaportayı bacakları her yeri toparlamam gerek valla :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Haa şöyle güzel haberler ver ya :)
gelsin kilolar :)

Ysmn Byhn dedi ki...

Sevgili Milena,seni sessiz takip etsemde senin adına hep sağlık diledim.Ve güzel haberlerini okudukça çoook sevindim.Çok çok daha da iyi olman dileğiyle sevgiler..

Milena dedi ki...

bidüşün
çook teşekkür ederim.harika bir insan cidden shemellon çok mutlu etti beni:)
sende bendensin yani durumumuz nolacak artık hayırlısı:)olsun be her halimizle güzeliz diyelim en iyisi:)
sevgiyle..

Milena dedi ki...

Biscim
valla oynayalım gülelim:)gelsin gelsin tombiş tombiş olalım:)

Milena dedi ki...

sevgili ysmn
çok teşekkürler.çok tatlısın.Sesimi duyman beni sevindirdi:)arada bir uğra ama..
sevgiler..

Burcu dedi ki...

Ay ben kurban olurum oyle mideye:)valla coook sevindim be canim bi sure toplayamadim agzimi:))

Milena dedi ki...

Burcum
sağol canım benim.Bende nasıl rahatladım anlatılmaz 1 ton yük kalktı resmen üstümden:)
öpüldün

Serdar dedi ki...

Çok sevindim endoskopinin temiz gelmesine :D Muhteşem bir yaz geçir Milena =)

Milena dedi ki...

Serdarcım
çok teşekkürler.Aynı dilek senin için de geçerli.Biliyorum tatil sana geç geliyor biraz ama az olsun öz olsun:)

Mia Wallace dedi ki...

Milenacım çook ama çook mutlu oldum bu yazınla birlike! oleeey!!

öncelikle 23 nisan hepimiz için kutlu olsun. evet hep içimizdeki çocuk kalsın hem senin çıtı pıtı gözükmen de çok sevimli canım milen :)

Ohhh mutlu haberler verdin bizi de sevindirdin. bu yaz bizim yazımız olsun o zaman bebeğim bol bol yüzüp eğleneliiim <3

ay ne güzel sen kilo almaya ben kilo vermeye çalışıyorum. çok şanslısın bu konuda bilmiş ol :)

seni çook seviyorum çok çok!!

özlemle.
mia..

Leah dedi ki...

Oh mis Milenam Güzel haberlerin üzerine güzel güzel yemekler yenir artık di mi hahahah :D

Kızım cennette yaşıyoruz zaten biz Egeliler. Sebzelerin dibine vura vura, ekmeği bana bana alırsın sen kiloları hiç üzülme döner sindiremiyorum falan diye, gece yiyemiyorum diye. Bandıra bandıra ye yemeği, doyamazsın tadına. :D

Milena dedi ki...

Miam canım
süper bir yaz geçirelim inşallah..böyle eğlenmekten eve giremeyelim o derece:)
valla şanslımıyım bilemedim Miam kilo almakta kolay iş değilmiş:)ama ikimizde yaparız kafaya koyduk mu be Miam tek zorluğumuz bu olsun.
ben de çook öperim

Milena dedi ki...

Leahım bebişim
hakikaten de öyle aman kociş bir semizotu almış ki of of of bizim tarlada otun her türlüsü mevcut kendiliğinden bir yemek dünyası ege:)en güzelide elle yemek.Doğru valla yazın kesin alırım yaz sebzeleri bitkileri sağolsun:)

Mia Wallace dedi ki...

canım mimlisiiin

Sadecebenemel dedi ki...

allahım nasıl güzel haber bu böyle günümü aydınlattın milena allah seni sağlıkla uzun ömürle eşine ailene bağışlasın :)))

Milena dedi ki...

Miam
yupiii!!çok özlemiştim:)sağol tatlım

Milena dedi ki...

Emelcim
sen nasıl şekersin böyle ya..senin o güzel yüreğin benimleyken yılmam ben sen hiç meraklanma.

schwarzrotgold ~ typokiller dedi ki...

Başlık görseli (header) çok hoş görünüyor. Özellikle de bir font manyağı olarak kullanılan yazı tipi acayip hoşuma gitti.

Her türlü mide rahatsızlığı can sıkıcıdır. Kız arkadaşım ve babam çok çekiyorlar midelerinden. Şifa diliyorum.

Milena dedi ki...

merhaba schwarzrotgold
bende adına bayıldım:)lakin çok zor yazdım bidahakilere kısaltırım schwi filan yazarım artık sakıncası yoksa:)beğendiğine çok sevindim yapan arkadaşım konusunda uzman gerçekten.
bir arkadaşım bir düşmenın varsa ah etmek için mide hastası olursun inşallah diyeceksin demişti.kesinlikle öyle çeken bilir berbat birşey.teşekkür ederim bende baban ve kız arkadaşına geçmiş olsun diyorum

schwarzrotgold ~ typokiller dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun dileklerin için teşekkür ederim.

Kullandığım takma isim konusuna gelecek olursak, typokiller yazabilirsin hitap ederken. Diğeri -evet, kabul ediyorum- biraz uzun ve yazması zor.

Mide rahatsızlığı konusunda arkadaşın çok doğru söylemiş. Beddua konusunda küçük ve esprili bir ekleme yapmam gerekirse, "Evine usta girsin!" de güzel bir beddua olabilir diye düşünüyorum. Bu beddua, karikatürlere bile konu olmayı başaracak türdendir :)

Milena dedi ki...

typokiller
bu da enteresan ama şüphesiz daha kolay:)haha bayıldım karikatüre yiğit özgür mü o?onun tarzına benzettim.Bende karikatürlere bayılıyorum uykusuz çıksın diye günleri filan sayıyorum resmen hafta geçmiyor:)seninkiler de çok iyi:)çok saygı duyduğum bir yetenek sadece resim değil,grafik değil,zeka değil,genel kültür değil hepsi bir arada..
bide evime usta girmesin mümkünse:)

schwarzrotgold ~ typokiller dedi ki...

O karikatürün çizeri Cihan Ceylan. Uykusuz'da köşesi var ama sen pek göz atmıyorsun sanırım köşesine. Yoksa kullandığı çizgiler ve yazı tipinden hemen anlardın. Ben de Uykusuz'u düzenli olarak takip ediyorum hatta koleksiyonum var Uykusuz sayılarından oluşan. Favorilerim sırayla Cihan Ceylan (Uykusuz), Yiğit Özgür (Uykusuz), Ersin Karabulut (Uykusuz), Serkan Altuniğne (Penguen), Özer Aydoğan (Penguen) ve son olarak Erdil Yaşaroğlu (Penguen).

Bence de evine usta girmesin. Girse bile Allah iş bilmeyen ve sahtekâr bir ustanın eline düşürmesin.

Bu arada katılmak ister misin bilmiyorum ama ben yine de yazacağım. Çok fazla üyesi olan bir forum sitesinde uzun zamandır aktif olan ve çok rağbet gören bir karikatür başlığımız var. Göz atmak ve paylaşımda bulunmak istersen bekleriz.

Milena dedi ki...

typokiller
emin ol her satırını okuyorum ama açıkçası benim derdim iyi zaman geçirmek karikatüristlerin çizimlerini yazı tiplerini ezberleyeyim gibi bir takıntım yada prof.bir bakış açım yok tabi ki..karıştırmam da bu yüzden çok normal.Hem kızmana,azarlamana gerek yoktu:)merak etmeyin ustam daha dikkatli olurum bundan sonra.
tabi seve seve gelirim böyle bir siteye.haberdar ettiğin için teşekkürler.

schwarzrotgold ~ typokiller dedi ki...

Yahu niye kızayım ben sana? Eğer öyle geldiyse yazdıklarımı tamamen yanlış anlamışsın. Ayrıca kızsam cümlelerimin sonunda ünlem işareti olurdu :)

Bekliyorum siteye ;)

Milena dedi ki...

:)görüşürüz