20 Kasım 2012 Salı

Ne denir ki..

Suflet pierdut †İlk kez cankuşlarımın yorumlarına cevap veremedim.Sesim gitti,konuşma,yazma,iletişim kurmayla ilgili tüm isteklerimi yitirdim bir süreliğine.Yeni yeni kendime geldim,duruma alıştım ve umut üstüne kurdum duygularımı.Ümitsizliğe
kapılacak bir durum yok zaten.Sadece beklemediğimiz bir durumla karşılaştık,sonrası için endişelendik ama geçti. Artık olumlu düşünceler var yalnızca..

Az çok tahmin edeceğiniz gibi babamın anjiyosundan çok da beklediğimiz gibi bir sonuç gelmedi..Biz de doktoru da içeri girerken bir veya iki damarında anjiyoyla bile açılacak denli küçük daralmalar bekliyorduk.Oysa babamın bir damarı tamamen tıkanmış..Böyle bir durumda da stent yada balonu anjiyoda yapmasına izin vermiştik ama koldan yaptığı için ve farklı aletlere ihtiyaç duyduğu için 15 gün sonra yeniden gelin dedi.Şu anda 1 haftadan az bir zamanımız kaldı..sürekli ilaç kullanıyor o gün belki stent takılacak belki açılacak ama belkide açılamayacak damarı..bu ürkütücü bir düşünce by-pass a ihtiyacı olur mu diye düşündük öyle bir durumda ama şu an için kalbi çok iyi durumda açılmazsa da ilaçla idare edecek..Yine de ben açılacağını umuyorum tüm kalbimle..Anjiyo gecesi yoğun bakımda tutulacak bu kez işte o gece biraz zor geçecek hepimiz için ama biz çok zor geceler atlattık bu da bitecek..

İlk bir kaç gün bizim evde kaldık.Hastane bize çok yakındı.Babam yazlığa gelmek istedi aslında artık yazlık değil çünkü baya burada yaşıyor annemle babam.Şehre gitmiyorlar pek, evi kapattık gibi kardeşimde evlendikten sonra.Yazlığın havası,suyu,yeşilliği,toprağı,köpeğimiz herşey bizimkilere çok iyi geliyor.Elbette tek sorun acil bir durumda sağlık kuruluşlarına biraz uzak kalması o yüzden 2 gün bizde yatırdım babamı.Bir dahakinde 3 gün olacak ve sonra yine yeşile dönüş..

Bu süreçte hayat durdu benim için..tek isteğim babamla olmak ona bakmak ilaçlarını düzenli aldığını görmek ve moralini düzgün tutmak..sağolsun kocişte çok destek her zamanki gibi hep yanımızda birlikte yazlıkta kalıyoruz o alışveriş yapıyor ihtiyaçları karşılıyor,oğulları olarak çoktan kabul ettiler onu:)

İşte durum böyle canlar..tek istediğim dualarınız.Babamla durumumuzla dalga geçer olduk zaten "baba kız tıkalı damarlar derneği kuralım,bir aileye 4 tıkalı damar fazla"filan diye takılıyoruz.Malum bende 3 tane var..Babamda olmayacak ama onunki açılacak.Bir dahaki posta çok güzel haberler vereceğim inşallah.

14 yorum:

Profösör dedi ki...

İnşallah şifa bulacaksınız. Allah yardımcımız olsun..

Milena dedi ki...

Hocam
çok teşekkür ederim.Sizin öğrettiğiniz dua hep dilimde..

mm dedi ki...

Milena, çok üzüldüm çok geçmiş olsun. Allah babana acil şifalar versin, tüm tıkalı damarlar açılsın inşallah :)

Eş konusunda da çok şanslısın, ne güzel her koşulda yanında olabiliyor varlığını hissettirebiliyor, öyle kocalar var ki aman aman :))

Dualarım sizinle...

Adsız dedi ki...

Çok çok geçmişler olsun..Acil şifalar dilerim.

Adsız dedi ki...

Merhaba,öncelikle geçmiş olsun. Babanızın tedavi olduğu bölüm kardiyoloji mi acaba? Çünkü ben de daha önce babamda tüm yazdiklarinizi yaşadım. Hatta 2 damar tikaliydi ve hiçbir tedaviye yanıt vermiyordu. Daha sonra Türkiye'de çok az hastanede bulunan "girisimsel radyoloji" bölümüne goturduk ve şimdi damarlari uçsuz bucaksiz açık :) belki size de yardımcı olur eğer duymadiysaniz bu bölümü diye yaziyorum. Tekrar cook geçmiş olsun

Burcu dedi ki...

canım çok geçmiş olsun..umarım sağlığına kavuşur baban bir an önce..

Milena dedi ki...

Melom
çok teşekkürler canım.gerçekten hayattaki en büyük şansım eşim :)

Milena dedi ki...

Arselim beyaz sayfam
çok teşekkürler..

Milena dedi ki...

adsız
yorumun için çok teşekkürler.Evet babamın sorunu kalbiyle ilgili ne yazık ki..girişimsel radyoloji benim çok yakından tanıdığım bir bölüm benimde 3 damarım tıkalı ve türkiyenin en iyi girişimsel radyologlarından biri doktorum ama benim damarlarım ümitsizdi ne yazıkki:(doktorum bir profösör ve babamın da tedavi gördüğü hastanede ama ona hiç danışmadık aslında sorsam babamın doktoruna saygısızlık mı olur diye düşündüm bilemiyorum bak şimdi aklım karıştı..aslında haklısın onun açamayacağı damar pek yoktur.
tavsiyen için teşekkürler ben danışacağım sanırım doktoruma..

Milena dedi ki...

Burcucum
çok teşekkür ederim bitanem.

Adsız dedi ki...

merak etme geçer geçer herşey geçer ben buna inandım hep ;) bende uzun süre babamın hastalığı ile uğraştım 33 yaşında değildim elbet asla senin olgunluğuna erişmedim ama babama tek söylediğim geçiceği oldu..ha evet hastalığımız hala geçmedi ama etkisini azaltmayı başardık o ayrı konu ;) 16 yaşından beri bu durumu devamlı yaşayan 21 yaşındaki bi kızcağızdan sana tek tavsiye inanç olur heralde.başka çözümü olduğuna inanmıyorum çünkü ben umarım baban çabucak iyileşir :))

Adsız dedi ki...

sıkma canini sakin ayni durumlardn bnde gectim hersey güzel olur ins. :))

Milena dedi ki...

Emelcim canım
çok teşekkür ederim.Geç bir cevap oldu bu arada çok şeyler oldu kusura bakma..babam iyi olacak inancım sonsuz.Sen bunu çok genç yaşta deneyimlemek zorunda kaldın ama çok şükür ki babalarımız hayatta ve bizimle..Allah sağlık versin inşallah..

Mia Wallace dedi ki...

geçmişler olsun Milenam canım.. acil şifalar siz tatlı baba kıza :)