28 Haziran 2012 Perşembe

Dünyanın en rötarlı mimi:)

Image Detail for - Balaio de gato: O que é Tumblr?Suçluluk duygumun nasıl büyüyüp dev boyuta geldiğini anlatamam.Can arkadaşlar beni düşünüyor mimliyor, ben bayılıyorum bu işe çok seviniyorum lakin bi türlü fırsat bulup yazamıyorum.Yaz niye çabuk bitiyor anladım soğuk diye gezmeyip kapanıyoruz, yaz gelincede eve giremiyoruz..O düğün senin bu deniz benim derken hoop zaman geçivermiş..ama takıntılarımı anlatmazsam olmaz er yada geç.Hem nolmuş yav azıcık!!!geç kaldıysam:)öncelikle beni mimleyen canlar Deep,Böğürtlenli Kuulumsum ve ipekböcüğüme teşekkür ederim.

Bu mimle beraber aslında hafiften tedaviye ihtiyaç duymaya yaklaşan takıntılarım olduğunu anlamış bulunmaktayım tabi kocamın yanından bile geçemem o takıntı üstadı ama bende hiç fena değilmişim yav:)ilk ve en güçlü takıntım hijyen..:(ben cidden böyle bir tip değildim temizdim evet ama hastanede o kadar uzun zaman kalıp bir sürü hasta insanla aynı wc yi aynı lavaboları paylaşıp birde o an bir hastane enfeksiyonunun sizi rahatlıkla götürebileceğini biliyorsanız ciddi manyaklaşıyorsunuz.Hijyen takıntımla birlikte gelen domestos sevdam korkunç boyutta dünyanın en güzel kokusu bence!!! birgün zehirlenicem o Yalan Dünyadaki anneden farksızım neredeyse:)sonra kolonya ve ıslak mendil durumum var.Yanımda olmazsa huzursuzlanıyorum çantam hep gülle gibi illaki sprey kolonyam ve mendillerimle gezerim:)

Hijyen olayı heryere yayılır elbet evde filan ama özellikle banyo ve mutfak her gün kaç defa temizliyorum ben bilemiyorum hatta 2 kişilik evde ben ebeveyn banyosu tuvaletini tercih ediyorum orası benim oluyor oh ben sağ herkes selamet!!!hay allah bana aklı ve fikir vereee..

hımm sonra Vicks var bildiğiniz Vicks işte..her derde deva kulağın mı ağrıdı sür vicks üstüne sıcak bir havlu hopp gitti, öksürmeye mi başladın aynını yap bide sıcak suya koyup nefes al acayip rahatlarsın,özellikle kışları gittiğim her yerde vicks olur olmazsa çantama koyar götürürüm öyle bişey:)

Bu durumların ardından nazar değmesin takıntım gelir.Birine çok iyi şeyler söyleyip düşündüğüm zaman illaki tahtaya 3 kere vurmam lazım yoksa kesin nazar değecek diye düşünüyorum en abuk yerlerde bile yapıyorum hatta bazen ard arda olması gerekiyor millet manyak ya bu demesin diye çaktırmıyorum gizlice kulağımı kaşırmış gibi yapıyorum sonra göstermeden vuruyorum hafifçe:)haha kendime güldüm resmen ya..bide ortaokulda org çaldım ben 3 yıl hocamız parmak alıştırması yapın sürekli illa orgda değil gündelik hayatta da yapın parmaklarınız hızlanır demişti.Aradan 20 yıl geçti hala yapıyorum elimde olmadan bi bakıyorum parmaklarım sayıyor do re mi..diye hay allahım ömrümün sonuna dek hiç çalmayacağım ensturmanın alıştırmasını yapacağım takıntı zor zaanat:)

Kadınsal takıntılarım var hatta saplantılaşmış ayakkabı ve çanta takıntım var.Dayanamıyorum ya ihtiyacım yok almayayım diyorum olmuyor bi türlü..en son pembe bir mango çanta aldım şu an aşk yaşıyoruz:)makyaj malzemeside çok severim ,cilt bakımı severim ama oje ayrı bir durum..30-40 tane vardır şu an çoğu kuruyor atıyorum hoop yenileri geliyor.Neyseki aşırı pahalı değiller..

Hiçbir yiyecek yada içecek zorunlu değilmiş onu anladım aslında kahve benim hayatımın içeceğiydi hergün deli gibi içerdim.Her türüne hastayım kendisinin hala da sevdalıyım ama yasak; bende ne yapıyorum anlatayım bak şşşş sır yalnız aramızda kalsın ağzıma bir kaşık kahve alıyorum çiğniyorum çiğniyorum tadını çıkarıyorum tadın ve kokunun sonra tükürüyorum:)haha tütün çiğnemek gibi napayım çok güzel ama ya..burada Ferhan Şensoy takıntımdan da söz etmem gerekecek her kitabını okudum her filmini izledim ve geçen hafta 6.kez oyununa gittim adama hastalığım ciddi boyutta:)
Just bein A.D (:

Deniz ve yeşil görmeden hatta fazlasıyla iç içe olmadan yaşayabileceğimi sanmıyorum.Ben toprak kızıyım öyle büyüdüm öyle de yaş alıyorum bak yaşlanmıyorum ama:) eee sonunda da toprağa dönücez işte..Kısaca ben toprağa basmadan,çiçek ekmeden,bahçeden sebze toplamadan yapamam bu konuda hassasım..

sanırsam bu kadar size kocamın takıntılarından da az buçuk bahsedeyim derdim lakin blog dünyasının en uzun yazısını yazamayacağım:)o sebepten anlatacak çok şeyim olsada ve çok yakında yine yazacak olsamda şu an gidiyorum dostlar..

ps:sınav sonuçları açıklandı..cık söylemem işte merak edin:)

15 yorum:

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Ama bünyeye yazık ya. Gün içerisinde lavaboyu, mutfağı falan kaç kere temizlediğimi bilmiyorum, diyorsun. Gereksiz yorgunluk, onun yerine değerlendirebileceğin çok şey varken bu kadar kaptırma kendini temizliğe, derim. Ama tabi, takıntıdır gitmez. Ben sadece boş boş tıklatırım işte klavyede. ehehe.
"millet manyak ya bu demesin diye çaktırmıyorum gizlice kulağımı kaşırmış gibi yapıyorum sonra göstermeden vuruyorum hafifçe:)" ahahahaa kahkaha attım; ama çok şeker yahu bu. Takıntıdan ziyade tatlı bir tebessüm edici. ehehe.
Piano ama çok hoş bir enstrüman. Sesi çok seksi. Onun alıştırması bile yeter! denilecek düzeyde belki de. - Uçuşlaar. ehehe. -
Alışveriş kısmı sanırım cinsiyetten kaynaklı... Yani, onları takıntıdan saymayalım yahu. ehehe.
Ama kahveyi ağıza almak öyle acı değil midir ki ya? Cidden, nikotin sakızlarının farklı bir çeşidi olmuş bu. ehehe.

PS'den anlaşıldığınca: Sanırım sınavlar iyi geçmiş ki bir ":)" ifadelerdir gitmiş. ehehe.

Senden yazı görmek ne güzel, bir tebessümü yapıştırıyor yüze. ehehe.

tipsy :) dedi ki...

ya milosh
kopardin beni... sabah sabah cidden cok guldum..
seviyorum seni..

Kuulumsu Kadın dedi ki...

hahahaha milenam! çogüldüm! :))

özellikle org macereaından kalan parmak alıştırmasında kikir kikir oldum :)

3 kere vurma gibi bişey bende de var. annemin bi'arkadaşı var, alem kadın çok. böyle bi'şey anlatıyo mesela, hani tam "allah korusun bizim başımıza gelmesin" dediğimiz olaylar olur ya, heh öyleyse yerinden kalkıyo. poponu kaldırıyosun yani. kalabalıksa çaktırmadan oynatıyosun yerinden. çok güldüm çok dalga geçtim ama alıştırdılar şimdi takıntı oldu. biri bişey anlatıyo aman diyip yerimden kalkıyorum. aayy ben de güldüm şu an kendime :)

deniz görmeden yaşayamıyorsan seneşittirbendemektir! :D

aay sınav sonuçları piliiiiiz!!!

Milena dedi ki...

Beyzacım
en güzeli ne biliyomusun yazdıktan sonra böyle güzel yorumlar bekleme takıntısı:)insan altın bulmuş gibi seviniyo ya yorumunu okurken anladım:)
haklısın bak çok vakit kaybı oluyor bu temizlik muhabbetinden sadece evde değil düşün yazlıkta annemlerde bide orada daha kalabalığız uff işim zor yani..azaltmaya çalışıyorum artık:)
valla sonuçları öğreneceksiniz yakında ama sen çok güldüğüme bakma sinirsel bir gülme de olabilir:)

Milena dedi ki...

Tipsyim canciğerim:)
ohh tamam bu gün artık hep gülerek geçer garanti çook sevindim bak şimdi:)

kocamann öptüm tipsyim benim

Milena dedi ki...

Kuulumsucum böğürtlenlim
hahha seninki de çok güzelmiş ya bak sen söyledin ya ben onuda alır uygularım şimdi iyice çatlağa bağlıcam artık:)bi yandan tahtaya vuran bi yandan durmadan oturup kalkan bi tip düşünsene yav:)

sınav sonuçları az sonra..:))

deeptone dedi ki...

ha ha ha çok komiiiik. takıntı ailesiii. geçtin tebi hepsini. belki bi tane kaldı.

boşveeeer girme eve gez deniz düğün açık havada.
:)

Milena dedi ki...

Deep
çok komiğiz ya tam tencere kapak bizimki:)bugün yazmayı düşünüyorum kısmetse sonuçları ama sen üstüne bastın dostum:)

amaaan saldım gitti zaten ohh hayat bana güzel:)

deeptone dedi ki...

tabi güzeeeel.
:)
he he bilirim iştee.
:)

Sadecebenemel dedi ki...

Kendi takintilarimi düsundukce devamli gülüyorum :) umarim iyisindir seni devamli okuyprum.sinav sonuclarinida merak ediyorum kendine cok iyi bak sadecebenemel :))))

Mia Wallace dedi ki...

o suçluluk duygusu bende de oluyor milenam

veeee sınav sonucunu söylee bakiyiim :)

Milena dedi ki...

Emelcim
iyiyim gerçekten çok iyiyim merak etme doktorlarım çok iyi bulmasada ben iyi hissediyorum ve artık bunu önemsiyorum sanırım:)
hemen yazıcam sonuçları bide seni özlüyorum ben ya daha çok gel:)
sende kendine iyi bak tatlım
öptüm

Milena dedi ki...

Miam
1 haftadır yazıcam sonuçları ama bilgisayar yasağım vardı resmen minik bıcır yeğenlerim sayesinde:)

francesca mckennitt dedi ki...

Temizlik takıntısı bende de var. Ama ellere karşı. Kolonyalı mendil ve normal mendilsiz gezmiyorum hiç. Eve karşı öyle bir durumum yok neyse ki, yoksa hiçbir şeye vaktim kalmazdı :)

Ve ojee... En son sayımında 80küsürlerdi :))

Milena dedi ki...

selam franceska
sanırım bu ilk yorumun o yüzden hoşgeldin iyi ki geldin:)oh aman demek tek değilim elleri soyulan kızaran kaşınan gruptansın sende:)
80 mi vayy o kadar renk var mı cidden hepsi farklı mı nasıl yani şoktayım şu an:)