30 Aralık 2011 Cuma

İyi Seneler..


Canlar Cankuşlar
birazdan pandiş beni almaya gelecek.Yeni yıla kocamla ve ailesiyle gireceğim.Yeni yılınızı kutlamadan gitmek olmaz.Ben bir yeni yıl yazısı yazmadım, dilek listesi da yapamayacağım çünkü bir tek dileğim var sağlık. Sağlık olduktan sonra tüm insanların içlerinde herşeyi yapabilecek güç olduğuna inanıyorum.Bence mutlu olmakta,huzur da,aşk da insanların içinde var olan ve hazır olduklarında yaşayabilecekleri şeyler..Umarım hazırsınızdır:)

Sizlere sağlıklı,mutlu,aşk ve şans dolu bir yıl diliyorum..

Bu yıl başıma gelen en güzel şey sizlersiniz:)Yeni yılda da hep benimle olmanızı diliyorum..

Sizi çok seviyorum.

12 yorum:

lazanya dedi ki...

önce sağlık. huzur ve mutluluk :)

iyi yıllar tatlım.

Mia Wallace dedi ki...

canım milenam!

ne güzel yazı. sağlık hep seninle olsun ve biz de seni çook seviyorum. şimdiden mutlu yılllaaaR! :)

Burcu dedi ki...

sanada sevdiklerinle birlikte çooooook sağlıklı ve çooook mutlu yıllar milenacım;)

birdelisevda dedi ki...

Mutlu yıllar:)

DOREMİ dedi ki...

yeni yılda hep beraber olalım..:))

MUTLULUK-BOLLUK-HUZUR-NEŞE VE TÜM DİLEKLERİN OLSUN..:))

Bir İnce Ses dedi ki...

Mutlu yıllar :)

Milena dedi ki...

Lazoşum
iyi yıllar bitanem..yeni yılda çok mutlu ol çoookk..

Miam
canımsın ya..Mutlu yıllar..

Burcucum
teşekkürler tatlım.Her şeyin en güzeli yeni yılda sen ve güzel ailenin olsun.

Milena dedi ki...

Bir deli sevda
Sana da mutlu yıllarrr..

rosemarycim
inşallah..mutlu yıllarrr canım..

Biscim
İyi seneleeerrr..

Unknown dedi ki...

valla ne kadar dogru saglik herseyin basi...

once salikli olalim, sonra da her istedigimize, bizi mutlu edecek herseye kolaylikla ulasalim....

biz de seni cok seviyoruz :)

Milena dedi ki...

Canım tipsyim

öyle cidden.insanlar sağlıklı olduğu sürece bunu anlamıyor ama kaybedince diğer herşeyin anlamsız kaldığını farkediyor.

Çok sağlıklı ve mutlu bir yıl geçirmen dileğiyle tipsycim..

inanirsakolurbence dedi ki...

Milenam bu yil guzel mucizeler getirsin hepimize:) Saglik dolu, mutlu , huzurlu bir yil dilerim:)

Milena dedi ki...

İnşallah bitanem..
hepimiz sağlıklı,mutlu ve güzel bir yıl geçirelim..Çok güzel heberler verelim birbirimize..tek dileğim bu..