21 Eylül 2011 Çarşamba

Huzur..







Başlarken ilk izleyicilerime yürekten teşekkür ediyorum.Daha fazla yazmam için güç verdiler.Özellikle Leah..sağol kardeşim.

Gelelim konu başlığına huzur.Son zamanlarda başıma ard arda gelen tüm felaketlerden sonra Allahın benim ruhumun dengelenmesi için tüm şartları bir araya getirdiğini farkediyorum..en huzur duyduğum yerdeyim bu yazlık-çiftlik diyebileceğim yer hayatımın merkezi..özenle ellerimle diktiğim çiçeklerim,hep isteyip sonunda kavuştuğum hamağım,çimenlerim ve benim için dünyanın en güzel en sevimli köpeği aşkoşumla beraber annem ve babamla cennette yaşıyormuşuz gibi hissediyorum.Öylesine huzur doluyum kısaca..kocam hafta içi uğruyor haftasonuda burada kalıyor tamam onu özlüyorum ama biliyorumki bu durum geçici bende buranın tadını çıkarıyorum.

Köpişimi görmenizi isterdim dünya tatlısı simsiyah bir kırma..annesi kurt babası labrador iyiki de öyle olmuş yoksa böyle güzel olmazdı.kucağımda büyüttüm keretayı şimdi geldi 7 yaşına hala bebek gözümde..hepimiz için öyle annemi görseniz sanırsınız ki bebek seviyor şöyle "nerdeymiş benim karaoğlum?mamanı yedin mi tatlım?suyunu içmeyi unutma olur mu?"aynen böyle konuşuyor sorular soruyor o da öyle zeki ki aradaki kelimeleri seçiyor maması nerede diye bakınıyor sonra koşarak suyuna gidiyor öyle şeker..ama fobik..siz hiç fobisi olan köpek gördünüz mü?bizimkisi koridora giremiyor kapalı alan sevmiyor veterinere gidince o koca köpek ağlamaya başlıyor..hem çok komik böyle bacaklarını yere sürtmesi kenardan kenara kaçma ve veterinerdeki o metal sedyeden atlama çalışmaları hem de hüzünlü çünkü ben ağlıyorum o acı çekiyor sıkılıyor diye..annelik halleri..onun dışında çok mutlu herkese göre bir sevme biçimi var bir kere aileye mutlak pati verilecek alınmazsa bacağınıza kolunuza nereye gelirse konulacak öyle seviyor..beni yalar öpmeye çalışır,babamla hafif dövüşür,kocama yere yatar o uzun uzun sevsin diye kardeşime pek yüz vermez karşılıklı öyleler,anneminse sürekli elini takip eder çok yemek verdiği için..Kısaca en büyük huzur kaynaklarımdan biri de o.Bir evcil hayvanın yaşamınızı 5 yıl uzatabildiğini biliyor musunuz?

İnsanın sağlığının huzur ve mutlulukla direk bağlantısı var burası kesin.Ben buraya iyileşmeye geliyorum resmen,havası suyu herşeyi iyi geliyor..tavsiyem sizin de böyle kaçış yeriniz olsun en az bir tane..deniz kenarı mı olur,dağ başımı olur,belki de kendi eviniz,odanız kimbilir?ama hiçbir yerde huzur bulamıyorsa insan işte o zaman çok kötü..bu kez içte de dışta da yapılması gereken büyük değişiklikler var demektir.Yoksa zarar görürsünüz hem de çok..tabi bir de nereye gitse huzur duyan hatta huzur götüren insanlar var onları tebrik ediyorum ve saygı duyuyorum.(mutlu azınlık)

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Teşekkür ederizz..